Saturday, March 24, 2012

Less is more!

Hello all, here is a "less is more" card for you. I colored the Hero Arts stamp with Derwent pencils.
The craft cardstock I stamped with Tea die Distress ink.

Hallo allemaal, hier is een "weinig is meer" kaart voor jullie. Ik heb de Hero Arts stempel met Derwent potloden ingekleurd. Op de achtergrond is dezelfde stempel gebruikt met Distress inkt, Tea die.



















Daylight savings are starting this weekend for us, an hour less sleep.
Have a good weekend and a blessed Sunday!

Zomertijd gaat weer in dit weekend. Fijne zaterdag toegewenst en een gezegende zondag!

xxx
Dutch Tulip
Marja

5 comments:

Linda said...

A beautiful card and the stamped image is pretty. A lovely less is more card.

Have a wonderful weekend. x

hennie said...

Nou Mar een "schoontje" hoor!!!
Dat stempel zou zich bij mij ook prima thuis voelen.
Geniet van al het moois om je heen, dat ga ik ook doen.
Liefs hennie.

Only By His Grace said...

Hi Marja!
Lovely soft coloring with your Derwent pencils. I love how you stamped the background with the same stamp. Lovely.
Hugs Maz

Janny said...

Wat een prachtige stempel is dit zeg, en wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt, is de uitleg van het standaartje nu duidelijk? zo niet moet je me even een mailtje sturen fotograveer ik hem aan de achterkant, liefs Janny

temy willis said...

Such a beautiful card it is. I really like its simplicity very much. The stamped image is looking great. Nice handwork I must say. Thanks for sharing.


digital agency belfast