Saturday, March 17, 2012

No inspiration

Hello all, I've got 3 cards on my desk but have no inspiration to finish them.........don't know what sort of image I will use, ribbon, lace, flowers etc..........hopefully next week I get some inspiration!

Hallo allemaal. Ik heb 3 kaarten op m'n buro liggen en absoluut geen inspiratie om ze af te maken....
Ik weet niet welke stempelafdruk of wat voor lintje, kantje of bloemetje ik moet gebruiken....
Ik hoop dat ik volgende week een beetje inspiratie krijg om ze af te maken!


















Have a good weekend and a blessed Sunday!
Een fijn weekend en gezegende zondag!

xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

Gemma said...

Hoi Marja, ja dat ken ik, maar gelukkig komt de inspiratie vroeg of laat altijd weer terug! Jij ook fijn weekend, Gemma

Diana said...

Ha, ha, herkenbaar. Gaat vanzelf weer over;-)

Lieve groetjes van mij.

Linda said...

This sometimes happens to me - I leave them overnight and usually inspiration comes the next day - hope this happens for you and will look forward to seeing them when they are done.

Love the new cupcake too. x

Christine said...

Voor je 't weet, ligt er daar weer een mooie creatie op je bureau!
Liefs
Christine

Margo said...

Goh dat kennen we !
Ach ja, dat overkomt ons allemaal wel een keer, gaat vanzelf beteren !
Voor je het weet liggen er weer 3 prachtkaartjes klaar !
Liefs
Margo

Janny said...

Ja hoor heel herkenbaar, gewoon wat met het papier schuiven en dan ligt hij er zomaar, ik hoop dat jij ook een fijn weekend gehad hebt liefs Janny