Saturday, March 10, 2012

Poppies/klaprozen

Hey all. Happy Saturday! Here is a card with a digi image from Birds Cards . The bracket frames are also from Bird and cut with SCAL and Cricut. The ledger paper is from an old stack: Paper pack basics manilla. The flowerpaper is from 7gypsies: Zanzibar.
I colored the poppies with Copics: R39, R37, R35, R22,  and Y95, Y91.
The bling bling flower in the upper right corner is from Marianne Design, Elegant flowers.
Some ribbon from my stash and a few butterflies punched out (to cover some boo boo's, lol)
Faux stitching on the ledger paper and finished I was........oh yes some staples where jammed in as well! :-)

Hallo allemaal, fijne zaterdag! Hier een kaart met een digi image van Birds Cards . De klaprozen uitgeprint en met gegoogel uitgesneden met de Cricut (de vormen komen ook bij Bird vandaan).
Het geliniëerde papier is van een paper pack (Basics Manilla) Het bloemenpapier van 7gypsies: Zanzibar.
De klaprozen ingekleurd met Copics: R39, R37, R35, R22 en Y95, Y91.
De bling bloem van Marianne design: Elegant flowers.
Wat lint van de voorraad, wat uitgeponste vlinders (om wat uitschieters te camoufleren ha)
Nep stiksteken op het streepjes papier en ik was klaar....oh ja, nog wat nietjes erin gestampt ook. ;-)


















Have a blessed Sunday, tomorrow!

Fijne en gezegende zondag, morgen!

xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

Lia said...

schitterend kaartje heb je gemaakt, mooie kleuren
liefs Lia

hennie said...

Hardstikke leuk Mar!!!
Gisteren zag ik bij Doeading ook zo'n mooi stempel van klaprozen van Hero art, maar ik heb mij kunnen beheersen.
Wel heb ik een prachtig christelijk achtergrond stempel gekocht.
Zodra ik puf heb laat ik het zien. Gisteren was het zo leuk bij Anita en heerlijk op de fiets, maar vandaag ... je snapt hem wel.
Gisteren 's avonds nog wel een bijzondere bidstond gehad, de Geest was zo aanwezig. Heel bijzonder.
Vandaag maar weinig willen, wel de zorg voor mijn moesje en dat is dan weer genoeg.
Liefs hennie.

Christine said...

Heel mooi die klaprozen! Prachtig kaartje Marja!
Liefs
Christine

Alice Wertz said...

you colored the poppies so beautifully, Marja! such a pretty card!

Janny said...

Marja ik moet tot mijn schande bekennen dat ik zo lang niet bij je langs geweest ben, maar ik heb wel even gesnuffeld op je blog, wat een super creaties heb je gemaakt zeg, de harten hieronder zijn ook super, gaat het goed met je? liefs Janny

Margo said...

Erg mooie kaart zeg !
Liefs
Margo