Wednesday, March 28, 2012

Same Stamp, but now on craft cardstock

Goodmorning all. Here is the same stamp (are ya bored yet? lol) but now on craft cardstock. I  think I like coloring on craft cardstock, the next couple of days I'll show a few cards with the stamps on craft cardstock.

Goedemorgen allemaal. Hier is dezelfde stempel (wordt het al saai? lol) maar nu op craft cardstock. Ik denk dat ik het wel leuk vind, kleuren op craft. De volgende paar dagen laat ik wat creaties zien waar ik op craft heb gestempeld en gekleurd.


















Have a nice day!
fijne dag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

6 comments:

José said...

Wat een schitterende stempel, en heel mooi bewerkt. Op Kraft komt het fantastisch uit. Hele mooie kaart.
Groetjes, JOse

Lia said...

De stempel is prachtig en ook op Krafts prachtig gekleurd,
groetjes Lia

Linda said...

It looks amazing coloured on Kraft cardstock - what did you use to colour it in with? Another beautiful card. x

Berlinde said...

Prachtig kaartje en een mooie stempel!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine said...

Mij verveelt het niet hoor! Ik ben fan, zo mooi!!!
Liefs
Christine

Mirande said...

Mooi kaartje hoor. Ik wil ook nog eens kleuren of kraft maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.
Groetjes Mirande